Tentoonstelling ‘100 jaar Sint Jan’ geopend

21 februari 2022 – Locoburgemeester Peter Calis heeft zaterdagmiddag 19 februari in aanwezigheid van zo’n 35 belangstellenden de tentoonstelling over het 100-jarig bestaan van muziekvereniging Sint Jan in de Lindenhoeve officieel voor geopend verklaard.

Hij deed dit door op een groot scherm een digitale opname te starten van een in Concordia te Bussum opgenomen jubileumconcert, waarbij burgemeester Nanning Mol de Radetzkymars van Johann Strauss dirigeerde. Mol kon zaterdagmiddag niet zelf aanwezig zijn.

Hein Schimmel van Sint Jan verwelkomde de aanwezigen. Na locoburgemeester Calis kwam erelid Ben van Deursen, al 64 jaar lid van Sint Jan, aan het woord.

De tentoonstelling is tot september 2022 te zien tijdens de openingsuren van de Lindenhoeve, zaterdagmiddagen van 14.00 tot 16.00 uur.

Foto boven: locoburgemeester Peter Calis (© Wim Keizer)