Larense Voorouders totaal vernieuwd

De genealogische website van ‘t dorp Laren heeft een nieuwe kleurstelling gekregen en sluit daarmee beter aan bij de huisstijl van de Historische Kring Laren. Initiatiefneemster Yvonne Majoor houdt zich al sinds 1995 met de genealogische geschiedenis bezig en werkt inmiddels al 20 jaar aan de website over onze Larense Voorouders.

Op deze ­unieke site kunt u de stamboomgegevens van ruim 62.000 personen vinden die in ­Laren zijn geboren, getrouwd en/of overleden. Yvonne en haar team zijn altijd op zoek naar aanvullende gegevens, foto’s, documenten, verhalen, kaartjes, bidprentjes, grafzerken, etcetera van personen die op deze website staan dan wel horen te staan.
Ziet u een fout, laat het ons weten. Technisch wordt de site voortaan beheerd door de HKL, maar gelukkig zal Yvonne er regelmatig aan blijven werken, want een stamboom is nooit af.
Zie: www.larensevoorouders.nl

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 160 [2022-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 9,50 per stuk in de Lindenhoeve en bij Bruna te koop, zolang de voorraad strekt.