Collectie Streefoord schenkt abonnementen

Collectie Streefoord Kunsthandel Eemnes heeft een jaarabonnement aangeboden aan de Larense verzorgingstehuizen Theodotion en Johanneshove.

Aanleiding was de promotie-actie op Facebook, waarbij een gratis kwartaalbericht-jaarabonnement werd verloot. Collectie Streefoord was aanvankelijk de gelukkige winnaar, maar het liep helemaal anders.

Ton van der Wardt antwoordde: “Blij verrast ben ik met het winnen van een prachtige prijs, n.l. een gratis Jaarabonnement van de Historische Kring Laren. Meer dan 20 jaar hebben mijn, helaas veel te vroeg overleden, lieve Els en ik vele kunstwerken aan- en verkocht. We genoten van de kunst en nog steeds is het mijn passie.Het heeft ons leven verrijkt!Ik had nog geen abonnement van de Historische Kring Laren, hoewel ik vlakbij de Lindenhoeve, te weten Tony Offermansweg, geboren ben. Ik wil graag ook iemand blij maken met het genieten van Kunst en Historie en daarom schenk ik in overleg met de HKL, mijn prijs aan iemand anders. Zelf zal ik mij dan als Collectie Streefoord Eemnes als nieuw lid aanmelden en het nieuw Kwartaalblad gaarne ontvangen. Ik hoop dan nog vele jaren lid te mogen zijn. Nogmaals dank voor de mooie prijs.

Maar het verhaal werd nog mooier want enkele dagen later voegt hij toe:

Ik ben eruit wie ik gelukkig ga maken met mijn gewonnen prijs, t.w. een abonnement op het kwartaaloverzicht van de Historische Kring Laren! Zelf meld ik mij met Collectie Streefoord Eemnes aan als betalend lid. Daarnaast heb ik gisteren en vandaag contact gehad met zowel Vivium Johanneshove als Amaris Theodotion, beide gevestigd in Laren. Ik schenk beide een jaar abonnement op het kwartaalbericht en neem dus de kosten voor mijn rekening. Ik heb na telefonisch overleg begrepen dat beide een ruimte hebben, waar ouderen bij elkaar komen en o.a. kunnen lezen. Beide vestigingen hebben geen lidmaatschap op het kwartaalblad, maar medewerkers van beide vestigingen bevestigen mijn vermoeden dat we de bewoners een groot plezier zullen doen met dit mooie magazine. Aangezien mijn overleden vrouw Els van der Wardt, meer dan 20 jaar met veel plezier bij het wijkteam van Vivium BEL vanuit de locatie in Laren heeft gewerkt, ben ik blij iets terug te kunnen doen.Ik hoop dat veel ouderen in beide locaties ervan genieten en wens ze veel leesplezier. Mocht dat zo zijn, dan zal ik waarschijnlijk zeker ook alvast voor volgend jaar hun abonnement betalen. Ton van der Wardt.

Fijn dat ons Kwartaalbericht nu ook op de leestafel van Johanneshove komt te liggen….
… en dat de bewoners van Theodotion van het kwartaalbericht kunnen genieten.