Uitzendingen HKL op Dorpsradio terug te horen op onze website

7 mei 2021 – Sinds 14 maart 2021 verzorgt de Historische Kring laren (HKL) om de veertien dagen een uitzending op Dorpsradio Laren. Dat gebeurt op zondagmiddagen van 16.00 – 17.00 uur op de even weken.

De HKL heeft een nieuwe knop ‘Radiopraatjes’ op haar website gemaakt, te vinden onder de hoofdknop ‘Activiteiten’, waar de tot nu toe gemaakte uitzendingen terug te luisteren zijn. Deze pagina wordt bijgehouden door steeds de laatste uitzendingen toe te voegen.

De volgende zal zijn die van 9 mei, waarin Teun Koetsier met Hans Schaapherder en Frank Smit, bestuursleden van de Stichting Stad en Lande van Gooiland, praat over de Erfgooiers.

Foto vlnr: Eric Hurink, Frank (PA) Smit en Teun Koetsier. Hans Schaapherder maakte de foto.