‘Straten en personen in het oude dorp Laren’ af te halen; Wiet de Boer signeert boek

29 nov. 2020 – Leden van de Historische Kring Laren (HKL) die bij voorinschrijving het nieuwe boek ‘Straten & personen in het oude dorp Laren’ van Wiet de Boer voor € 25.00 per stuk besteld hebben, kunnen het tijdens openingsuren ophalen in de Lindenhoeve. De coronamaatregelen worden in acht genomen, dus is een mondkapje verplicht.
Het boek is 27 november verschenen. HKL-voorzitter Bas Holshuijsen reikte Wiet de Boer het eerste exemplaar uit. De auteur zal zaterdag 5 december aanwezig zijn om het boek te signeren.

HKL-leden hebben nog tot 5 december de mogelijkheid gebruik te maken van de voorinschrijving voor € 25,00 per stuk.
Leden die al hebben ingeschreven of nog inschrijven kunnen de bestelde en betaalde boek(en) in de Lindenhoeve afhalen op:
– woensdagmiddag 2 december 2020 van 13.30 uur tot 14.30 uur;
– zaterdagmiddag 5 december 2020 van 14.00 uur tot 16.00 uur.
Bij uitzondering is de Lindenhoeve die zaterdagmiddag alleen voor dit doel geopend.

Wiet de Boer is zaterdagmiddag 5 december persoonlijk aanwezig om zijn boek te signeren.
Niet-leden of leden die er meer willen kopen dan ze besteld hadden, kunnen het daar ook kopen voor de winkelprijs van € 29,95. Voor deze prijs is het boek ingaand 5 december eveneens te koop bij de Larense Boekhandel en bij Bruna Laren.
Zolang de coronamaatregen gelden, is de Lindenhoeve verder ’s zaterdags gesloten en uitsluitend open op woensdagmiddagen tussen 13.00 en 15.30 uur.