Lindenhoeve twee woensdagmiddagen gesloten; boek Wiet de Boer te bestellen

21 december 2020 – De Lindenhoeve, het centrum van de Historische Kring Laren (HKL), is in verband met de Kerstdagen en Oud en Nieuw gesloten op de woensdagmiddagen 23 en 30 december 2020. Sinds augustus was de Lindenhoeve niet meer, zoals gebruikelijk, open op zaterdagmiddagen, maar wel in beperkte mate op woensdagmiddagen van 13.00 tot 15.30 uur. Zolang de coronamaatregelen gelden, zal dit ingaand woensdag 6 januari weer het geval zijn.

Beperkt wil vooralsnog zeggen: voor het stellen van vragen en het brengen van schenkingen. Het archiefteam zal in het nieuwe jaar op woensdagmiddagen weer aanwezig zijn.

Zolang de lockdown geldt, mag ook de HKL geen boeken op locatie verkopen. Wie het boek van Wiet de Boer ‘Straten & personen in het oude dorp Laren’ wil bestellen, kan dat doen via het bestelformulier. De prijs is € 29,95.

Voor bestellers buiten de BEL-gemeenten komen er verzendkosten bij (€ 4,95 per boek). Na ontvangst van de koopsom plus, waar nodig verzendkosten – op rekening van de HKL – ontvangt men de bestelling via de post of bezorgdienst.

Na opheffing van de lockdown is het weer mogelijk het boek te kopen in de Lindenhoeve, bij de Larense Boekhandel en Bruna Laren.

HKL-leden die hun bij voorintekening bestelde exemplaar nog niet hebben ontvangen of opgehaald, kunnen het desgewenst – na aanmelding daarvan via info@historischekringlaren.nl – nog komen ophalen op woensdagmiddag 23 december 2020 in de Lindenhoeve tussen 13.00 en 15.30 uur. Alleen voor dat doel is er die middag nog bezetting, als er aanmeldingen komen.

De voorintekening gold tot 5 december en die periode is dus verstreken. Ook voor HKL-leden is de prijs nu € 29,95.