Overlijdensbericht

Vrijdag 15 mei 2009 is op zijn werk bij Graficiënt onze Peter de Wit op de leeftijd van 52 jaar onverwacht overleden. Namens de redactie betuigen wij ons medeleven met familie,
vrienden, en zijn bedrijf en collega’s. Het is voor velen een groot verlies.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 108 [2009-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.

Jarenlang heeft hij de redactie geholpen met de opmaak van het Kringblad. Met zijn vakkennis en ervaring wist hij ons te inspireren.
Hij dacht met ons mee en gaf ons vaak goede tips. Als er iets fout was, hoorden we dit ook, maar hij deed ons vervolgens voor hoe het dan anders en beter kon. Nog niet zo lang geleden hebben we hem nog als redactie een blijk van onze erkentelijkheid gebracht: het Larense bomenboek, geschreven door Antoinetty van den Brink-Witte. Hij was er heel blij mee. Maar hij was zo bescheiden, dat hij onmiddellijk zei dat hij maar gewoon zijn werk deed.
Zo was hij!

Dag Peter, we zullen je erg missen!

Gerda Meulenkamp. Mary van der Schaal,
Hein Verver, Hans Schaapherder

De Historische Kring Laren is diep getroffen door het plotseling overlijden van

Peter de Wit

Vele jaren heeft hij gezorgd voor een goede lay-out van ons kwartaalblad.
Wij wensen zijn vrouw en kinderen veel sterkte en kracht om dit verlies te dragen.
Bestuur Historische Kring Laren