Jaarverslag en Beleidsplan HKL

De Historische Kring Laren heeft zijn jaarverslag 2020 gepubliceerd. Plannen voor de viering van het veertigjarig bestaan vielen door de pandemie in het water, maar niettemin waren er veel activiteiten.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 158 [2021-4]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen dit kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.

Op onze website is ook het nieuwe Beleidsplan 2021-2024 te vinden. De centrale vraag is hoe we meer aandacht genereren voor de HKL en hoe die aandacht omgezet wordt in nieuwe donateurs en nieuwe vrijwilligers, naast het vasthouden van de huidige donateurs en vrijwilligers. Er is een werkgroepje gevormd dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van plannen.