In memoriam Simon Dikstaal

Op 26 april j.l. bereikte ons het droevige bericht dat Simon Dikstaal was over­leden.

Simon is vele jaren secretaris geweest van de Historische Kring. Tevens verzorgde hij de tuin bij de Lindenhoeve, en beheerde de catering. Ook bij vele andere werkzaamheden stond hij klaar om te helpen. Toen hij ziek werd heeft hij zijn functie als secretaris neergelegd.

Zijn overlijden kwam toch nog onverwacht. Wij wensen Marijke en kinderen heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Namens het bestuur: Mary van der Schaal

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 112 [2010-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.