Bep de Boer uit bestuur

Per 1 januari 2006 is Bep de Boer teruggetreden als bestuurslid van de Historische Kring Laren. Gezondheidsredenen nopen hem ertoe het wat rustiger aan te doen. Bep blijft echter onze spil als archivaris en is met andere vrijwilligers vrijwel elke vrijdagmiddag in ons archief aan het werk.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 95 [2006-1]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.

Redactie

Als één van de oprichters van de Historische Kring is Bep altijd betrokken gebleven bij de Kring. Van het produceren van het Kwartaalbericht tot het richting geven van onze stichting als bestuurslid. Zijn belangrijkste interesse, het documenteren en onderzoeken van de geschiedenis van Laren, zet hij dus gewoon voort. Het bestuur van de Historische Kring heeft hem tijdens de januarivergadering bedankt voor zijn tomeloze inzet, en wil deze dank nogmaals middels dit bericht laten blijken.