Afscheid van Hein Verver

Afgelopen najaar tijdens de laatste redactievergadering kondigde Hein Verver aan dat hij de redactie ging verlaten.

Gerda Meulenkamp-de Wit

Dat was al wel verwacht, maar toch even schrikken. Mijn gedachten keerden terug naar het najaar van 2001. Wij kenden elkaar niet. Maar gaven ons op bij de Historische Kring voor redactiewerkzaamheden. Alle twee in oktober van dat jaar met pensioen. Zo is de samenwerking begonnen. Later uitgebreid met nog meer redactieleden. We hebben bijzonder goed samengewerkt al die jaren. Als ik een eigenschap van hem mag uitlichten is het wel zijn betrouwbaarheid. Bij afspraken was je er zeker van: “Op Hein kun je rekenen”!

Daarom wil ik langs deze weg, namens de redactie, onze Hein van harte bedanken voor zijn jarenlange inzet voor het Kwartaalbericht van de Historische Kring Laren. Ik wens je nog vele gezonde jaren samen met Trudy en je gezin. We zullen elkaar vast nog wel eens tegenkomen!

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 147 [2019-1]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.