Voorwoord

In de meimaand waren de leden van de muziekvereniging MCC onze gasten in het Historisch Centrum Laren. Het bestuur heeft in samenwerking met de Historische Kring een fraaie expositie ingericht waaraan velen veel plezier hebben beleefd. Het samen maken van exposities is een prima methode om je eigen geschiedenis beter te leren kennen en waarderen. MCC is een levende vereniging, dat werd bewezen tijdens de opening van de expositie op 30 april.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 96 [2006-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.

Karel Loeff

Inmiddels maken wij ons op voor het traditionele oogstfeest van de Stichting Oude Landbouwgewassen en kort daarna de Open Monumentendag met een interessant thema, te weten Feest! Dit thema werd gekozen ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van dit inmiddels Europees uitgegroeide evenement.