Tuin “Lindenhoeve”

Sinds 17 maart zijn de leerlingen van het Wellant college, de vroegere Tuinbouwschool, uit Naarden, al verschillende keren geweest om de tuin van de Lindenhoeve schoon te maken.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 108 [2009-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.

foto: Bep De Boer

Zij harken, wieden, maken de paden schoon, zodat de tuin er weer piekfijn uitziet. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Dat wil trouwens niet zeggen dat onze vrijwilligers voor de tuin niet meer nodig zijn. Zij kunnen natuurlijk altijd, wanneer zij daar tijd voor hebben hun steentje bijdragen door af en toe even iets te wieden dat is blijven staan. Zo kunnen we onze tuin keurig in orde houden.