Schenkingen 4e kwartaal 2002

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 83 [2003-1]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.

• Van de heer H. Verver te Laren een oude foto van ‘t Bluk en een brief van de Parcivalgroep uit 1937.
  • Van de heer van de Bergh, Theodotion, 4 oude foto’s van Laren
  • Van mevrouw v.d. Linden te Blaricum, 6 bidprentjes van overleden Laarders.
  • Stamboom familie van Arnhem van W. van IJken te Eemnes.
  • Van mevrouw Zeegers-v.d. Veer 1 foto van een Larens interieur.
  • Van de heer van den Brink enkele oude Nieuwjaarskaarten van Houthandel van Dijk.
  • Van Maria Vos-Blekemolen te Blaricum stambomen familie Vos, Laren en Blaricum en een cd-rom, alles bijgewerkt tot heden.
  • Van Mary v.d. Schaal een schilderij door haarzelf geschilderd, voorstellende de “Lindenhoeve”.
  • Van mevrouw Feenstra een oude klassenfoto van de Gooische School uit ongeveer 1921.
  • Van mevrouw Eriks te Laren 4 oude ansichtkaarten van Laren.
  • Van de heer Wortel te Laren een stapel kranten en tijdschriften uit de periode 1940-1945.
  • Van de heer Ruis te Laren 11 bidprentjes van overleden Laarders.
  • Van de heer Bert Bus uit Wijk bij Duurstede een oude schoolfoto van het schooljaar 1941-1942.

Alle goede gevers hartelijk dank!