Hans van Deuren presenteert ‘Laren van weleer’ 18 september

6 september 2021 – Hans van Deuren zal zaterdag 18 september een presentatie houden bij het kunstwerk ‘Laren van weleer’. Inloop in de Lindenhoeve is vanaf 14:00 uur en rond 14:30 uur is het vertrek naar het kunstwerk. Hans is ook de initiatiefnemer van de Stichting Kunstenaars en Kinderen in de School (https://kkids.nl/). Het kunstwerk ‘Laren van weleer’ is de basis voor projecten van de stichting.

De Open Monumentendagen 2020 waren door de coronamaatregelen in het water gevallen. De HKL had toen het plan om uitgebreid aandacht te besteden aan het kunstwerk ‘Laren van weleer’ dat in de Hertenkamp is geplaatst. Uitstel betekent in dit geval dus geen afstel.

Vanaf zaterdag 18 september zal  in de Lindenhoeve tevens een fotoreportage van Marja van Hest (www.kunstinlaren.nl/marja-van-hest) tentoon worden gesteld van de restauratie van het kunstwerk.

De foto is gemaakt bij de onthulling van het kunstwerk op 2 februari 2021 (foto: Wim Keizer)