Dank

Wat was het een feest toen ik afscheid nam als vrijwilliger/medewerker van onze Historische Kring, en als je dan ook nog de Erepenning van de Gemeente Laren mag ontvangen en als MCC dan ook nog een serenade komt brengen, dan kan zo’n avond helemaal niet meer stuk.

Bep De Boer

Daarom, lieve mensen, hartelijk dank voor deze geweldige avond en voor de vele geschenken, in welke vorm dan ook. Heel veel ‘dankjewellen’ voor al die bloemen, kaarten, brieven, e-mails, telefoontjes enz. En heel veel ‘dankjewellen’ aan hen die hier aan hebben meegewerkt. Ook namens Joke heel veel dank, het was voor ons overweldigend.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 120 [2012-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 4 per stuk in de Lindenhoeve te koop, zolang de voorraad strekt.