Oproep vrijwilligers zaterdagmiddag

Pensioen in zicht, maar nog niet bedacht welk vrijwilligerswerk je wilt gaan doen? Al lang met pensioen, maar op zoek naar een leuke, nieuwe activiteit? Of nog volop aan het werk, maar behoefte om naast dat werk iets heel anders erbij te gaan doen? Denk dan aan de Historische Kring Laren (HKL).

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 169 [2024-3]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 9,50 per stuk in de Lindenhoeve en bij Bruna en de Larense boekhandel te koop, zolang de voorraad strekt.

De Lindenhoeve, het centrum van de HKL, is elke zaterdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur geopend. De bezetting bestaat meestal uit een bestuurslid en een andere vrijwilliger: een gastheer of gastvrouw. Zo iemand ontvangt de gasten en voorziet ze desgewenst van koffie of thee. Het bestuur kan meer gastvrouwen of gastheren gebruiken. Wie interesse heeft kan zich melden via info@historischekringlaren.nl of bellen met voorzitter Mariëlle Bax (06 15 55 14 56). υ