Erepenning Saskia en Marc Vos

Saskia en Marc Vos hebben 21 maart in het Brinkhuis de gemeentelijke erepenning ontvangen uit handen van burgemeester Nanning Mol.

Zij kregen deze voor hun jarenlange inzet op diverse terreinen voor de Larense gemeenschap. Zo hebben zij zich o.a. ingespannen voor de opvang van Oekraïense vluchtelingen in Laren. Saskia doet al vele jaren correctiewerk voor ons Kwartaalbericht. In nummer 156 (2021-2) hebben we haar als vrijwilliger in het zonnetje gezet.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 168 [2024-2]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 9,50 per stuk in de Lindenhoeve en bij Bruna en de Larense boekhandel te koop, zolang de voorraad strekt.