Uw herinneringen aan WO II

Volgend jaar zal het 80 jaar geleden zijn dat de Tweede Wereldoorlog tot een einde kwam.

Dit artikel is afkomstig uit Kwartaalbericht 169 [2024-3]. Leden van de Historische Kring Laren ontvangen het kleurrijke glossy magazine 4 keer per jaar. U kunt hier lid worden. Losse nummers zijn à € 9,50 per stuk in de Lindenhoeve en bij Bruna en de Larense boekhandel te koop, zolang de voorraad strekt.

De redactie van het Kwartaalbericht roept Laarders op om hun persoonlijke herinneringen over verzetsdaden, onderduikers verbergen of andere activiteiten die de bezetters niet welgevallig waren met ons te delen.

Interessante bijdragen zullen worden geplaatst in Kwartaalbericht nr. 172 (2025-2) dat eind april 2025 zal verschijnen. Teksten kunnen worden gemaild naar: info@historischekringlaren.nl of neem contact op met onze redactie, die uw herinneringen kan uitwerken tot een verhaal.